5/2-2012

Har ju inte uppdaterat på ett tag. Det är fan inte min grej asså men lite inlägg då och då är ändå något!

Idag är det mammas födelsedag!
47 år, inte illa. Jag har hjälpt henne nu på morgonen att starta hennes samsung galaxy S || och sen försökt med en samsung galaxy tab men sim-kortet vill inte in i den så jag hajar nog inte riktigt de.

På tisdag är det min födelsedag!
Jag vet en grej jag ska få göra och det är att få ta hål i örat (längre upp på örat) jag har på det "vanliga stället" men nu har mamma äntligen gått med på att ta ett till hål. Wiiiihoo!

Igår var jag med min barndomsvän. Vi gick runt i Stockholm först (kan visa senare vad jag fick med mig hem) sedan åkte vi hem till henne i Hässelby en stund sen åkte jag hem. Dagen var ett stort plus och jag är nöjd med det jag fixa åt mamma i födelsedags present.

Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0