6/2-2012

Idag är det ett år sen min farfar tog farväl från jorden, dagen innan min födelsedag också, vilket gjorde det lite mer sorgligare men vem vet han kanske kände på sig att inte ta farväl just på min födelsedag.. Saknar dig så farfar.
- kommer snart och lägger en blomma på din och farmors grav❤

Imorgon är det min födelsedag. Har tandläkartid och ska eventuellt ta hål i örat imorgon. Det blir ingen skola imorgon heller för min del. Har fortfarande ont i huvudet så vilar och kör på onsdag.

Till på torsdag hoppas jag att Janine blir frisk så vi kan gymma innan skolan, så man blir lite mer fit for fight innan sommaren liksom.
Men hör av mig imorgon om hur min födelsedag blev.

(bilden-piercingen är en utav de grejer jag köpte till mig från Stockholm i lördags)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0