8/2-2012 (OBS inlägget skulle in innan åtta, problems med telen)

Shuuulululu kompisar!

Skolan idag var bra förutom att lektionerna var sega. Fick jätte fina presenter av Matilda, Miriam och Lordes. (kan visa senare)

Sitter och degar i soffan, det är nämligen 112-på liv och död, mycket intressant eftersom jag funderar på utrycknings yrken som ex, polis, brandman och inom ambulansen.
Om ett tag ska jag ta och läsa igenom ett kapitel i vård och omsorgs boken då jag har prov på de nästa vecka.

Lägger också upp bild/bilder på en fläta jag gjorde på Miriam idag och så hörs vi senare innan läggdags, lovar!

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/717829/images/2012/pic_188473115.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0