10/1-2012

Kom nästan si sådär från matbordet.
 Det blev kyckling idag med lite svamp och soltorkade tomater(självklart med sås) gjort i ugnen.
 Nu kanske ni tänker på... Inge ris? Inget annat? Svar: Nej.. Min mamma har bestämt sig för att bli smal så hon har gått med på en sida som hjälper till med det. Liksom att läsa en bok och få hjälp. Så all cred till dig mami, det kommer gå GALLANT!
 Hon har även gjort snickers som lite gott efter maten så det ska bli smarrigt. Nu kanske ni tänker igen... Det är inte nyttigt med snickers och bla bla bla. Men vet ni vad jag tror.. Jag tror inte att man blir smal bara av att sätta sig och äta grönsaker. Jag tror rättare sagt att man behöver vänja sig med att förnya sig till en "ny" kost. Och jag tror att det har med psyket att göra. Att det är sitt egna tänk i hjärnan som sätter stopp för ens eget förnyande. Nog om detta.
 Jag stannade hemma idag. Mådde inge bra. Ska stanna hemma imorgon också sen ska jag se hur jag mår. Imorgon kommer det bilder på London och kanske ett inlägg om vad jag vill bli eller göra efter jag har gått ut gymnasiumet. Nu väntar snickers biten.
 -Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0