11/1-2012

Tjuuulululu!

Dagen har varit som alla andra tråkiga. Fortfarande sjuk men försöker kriga till att bli frisk. I alla fall vissa stunder, hehe.
Men ska till skolan imorgon vilket fall som helst. Orkar inte vara efter i massa skol grejer sen. Så varför inte testa en dag imorgon och se hur det går (har trotts allt bara två lektioner, en jag inte kommer kunna vara med i är idrottlektionen) och försöka bli frisk till helgen.

För en stund sen så kollade jag in på lite blogg listan som alltid finns när man skriver in www.blogg.se
hittade en blogg som verkligen tog mig med storm och då menar jag det verkligen! (Tårarna bara rann...)

En tjej på 13 år som har förlorat sin mamma i cancer förra året. Hon har förlorat en av sina systrar i en bilolycka och även förlorat sin pappa som var alkohlist, där av att han dog av hjärtstopp.
Resten av släckten som är över har lämnat henne åt sidan förutom hennes lossas pappa som tar med glädje hand om Julia. Ta er en titt på hennes egen blogg och läs. Orkar ni inte läsa om hennes dagar och bara vill ta er en titt på hennes otroliga jobbiga sida, bläddra då ner till kategorierna och välj - Förlorat mamma pappa & syster
http://juliahofsweden.blogg.se/

- Hon är verkligen en riktig kämpe! Avgudar henne starkt!

Ta er en titt!
Nu ska jag börja ett annat inlägg om London
Hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0