9/1-2012

Hej där snyggingar!
Sista dagen på lovet idag då, riktigt surt men vafan det är väl inte så fel att träffa klassen igen. Not bad!

Min dag har rullat på. Kvart över 11 imorse åkte jag med mamma in till tandläkarn. De gjorde avtryck av tänderna för att nästa måndag är skiten borta och på kvällarna fram över behöver jag en natt tandställning så inte tänderna förflyttar sig. Om jag har fattat det rätt? Men vi får se. Har två tider nästa vecka både måndag och tisdag. Jag ska även be dem att få kort på hur tänderna såg ut för drygt två år sen.

Efter tandläkarn gick mamma och jag in på Jonells (stavning?) mamma skulle lämna tillbaka kläder medan jag tog mig en titt. Jag kom hem med en lång kofta eller vad man kan säga, av Boomerang. Glad chey!!

Efter det drog vi hem. Jag lockade håret lite på skoj med plattången(råkade borsta håret och allt blev fail...)

Min dag....
Ha det bra från en sjukling....

Ooops mammas Lexington morgonrock hängde bredvid tröjan... Orkade inte flytta... Ssseeee uuu tomorrow....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0