London 2011

Här bjuder jag på en del bilder av min korta resa på två dagar med familjen i London.
Det är mest bilder på hur det ser ut i London där vi höll oss till.
Två grymma grejer var när vi besökte Madam Tussauds och åkte London Eye.
Självklart var shoppingen en härlig grej men de två grejerna som stod först på listan var att gå på Madam Tussauds och åka London Eye!

Vi åkte två dagar innan julen och kom hem på kvällen på julen. Det var en kort tid vi var där men det var hur härligt som helst i alla fall. I min familj så har vi inte så stort intresse av julen just nu men vi firar den ändå.

Här kommer London i bilder!


Första tåget vi tog
från flygplatsen till Liverpool street där
ifrån till Oxford street. Där det väntades
SHOPPING!

       <--- två bilder inne på top shop
                                   satan vad folk! dessutom hade topshop 5 eller 4 våningar.

  det hotellet bodde vi på
(tog kort på en lapp på hotellets logga eller något)

   

   

 

nu orkar jag inte lägga in fler bilder. får jag tid imorgon fortsätter jag med de andra bilderna som ska in här.

snart är det kudden som gäller.

sweat dreams


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0