Jag försöker... Jag försöker så gott det går... Vill inte vara där igen..

Fredagen som var - Fredagen började med en lugn skoldag. En lektion och vi fick sluta. Jävligt ovärt att åka till skolan med andra ord.. Men så frågade Janine om Emmy och jag ville följa med till stan för att hon skulle fixa lite presenter. Vill ni veta hur det slutade? Det slutade med att dem knappt köpte något.. (eller bara det som behövdes) men jag sopade hem en del shopping och jag kan säga att det brändes i kassan rejält.. Hela studiebidraget → POFF! For no reason.. Eller jo,, kläder halllåå?
Lördagen som var - work work work. Så jäkla tråkigt, ge mig något praktiskt arbete ist..?
Söndagen som var - Söndagen bjöd nämligen på lite roligheter. Jag tog mig en sovmorgon, efterlängtad!! Vid 15:00 drog jag mig in mot Östertälje. Mötte upp Natalie och Emmy vid tåget och där efter upp till stockholm. Vi åt på Mongolian Barbeque. Där efter snurrade vi lite bland tunnelbana och tåg men väl framme i Årstaberg (Årstafältet) skulle vi titta på BIG BROTHER FINALEN 2012! Hur grymt?! Vi fick oss en bra stå plats, härligt tagna foton där ifrån och såklart drog jag mig åt en kram från finalisten Hanna J och ett par väl valda ord! HAPPY GIRL FOR FUCK SAKE.
Ångrar inte en ända sekund på att vi var där, speciellt ute i regnet, när det var som värst. Skulle kunna spola tillbaka tiden om det så gick...
Måndagen som var - Igår med andra ord.. Var i skolan för ett tag sen drog jag hem för att jag hade så jäkla ont i magen. PAIN .. PAIN.. PAIN .. Missade dock klassens dag men det kommer jag uppleva två andra år förhoppningsvis så inget att hänga läpp för med andra ord.
Juste jag hade också min redovisning, -(projekt arbete, ämne:Hälsopedagogik.) Det gick vaaaäl la braaaa, hyffsat kul också. Efter det så gjorde jag och arbetskamraten klart den så kallade uppsatsen. Fast i princip var det bara jag som skrev skiten så... sneeeeeeeeelaaaa frööökeeeen geee meej eeeettt A+++.

Idag mina vänner är det tisdag. Lite kort fattat sådär.. Vaknade... Gjorde mig i ordning... Drog in till Igelsta med Janine och Jennifer.. Checkade studenten lite sådääär cooolt... Checkade flaken lite sådääär cooolt sen... Janine drog sig en lite shoppingtur med sällskap utav oss... Bussen hem - FAST mamma plockade upp mig på vägen och vi drog sedan på lite ärenden. Det vill säga lite shopping på Krauta, H&M, IKEA.
Nu jeeeevlar ska detta hus bli klart och jag ska fortsätta kolla lite på internet.
Vi kanske höres senare.
Seee yaa bitches!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0