Länge leve smink..... Eller???




1. Puder - Kalahari
2. Rouge - Ginger
3. Eyeliner (cake "stil" blöter upp det med vatten) - Cake Eyeliner (black)
4. Eyeliner penna


Allt är från Make Up Store. Sminket från MUS är det ända jag använder i stort sätt. Jag använder också en så kallad ögonskugga som är till för ögonbrynen, som man målar på med en pensel. Är jag för lat tar jag en vanlig penna från H&M och tro mig jag har testat en del pennor men det är faktiskt bara H&M:s penna som jag har fastnat för. Mascaran jag använder är ej från Make Up store. Varför? Har haft och testat en macara där ifrån men den föll mig dessvärre inte i min smak.. Jag älskar Max Factors som är i det stora formatet.
Annars så är det bara MUS som är bäst för min hy och är det så att man vill täcka ett eller annat är det cover all mix som gäller.

Mer eller mindre så var det de fyra bilderna jag visade som jag fick med mig hem.
Nu ska jag göra mig i ordning. In i duschen, fixande osv och vidare till bussen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0