10/3-2012

Sitter nu på en busshållplats i hölö.
Igår var det fest, där det hände lite grejer då och då. Både bad and good things. Jag hade jättekul med mina vänner. Vi dansade och massa annat.
Vi kom hem runt fyra och drog sedan hem till Emmy och sov så jag har bara sovit tre timmar totalt denna natt men man ska inte klaga haha

Klockan två idag har jag match och samling kvart i ett. Segt men att börja TAGGA vore ju något, alldeles strax i alla fall.

Efter matchen ska jag till pappa och äta middag och vidare efter det till min syster och sova. Förmodligen lite plugg också....
Nu känner jag att detta inlägg börjar bli lite löddrigt så hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0