5/3-2012

Första skoldagen idag efter en vecka lov. Det var kul att träffa vännerna men mindre kul då jag fick lite panik/ångest och utbröt lite i aggression då och då.... Hihi:)

Efter skolan drog jag med Natalie, Janine och Emmy stan i Södertälje. Jag fick med mig en halsduk som jag B O K S T A V L I G E N älskar! Hoppas bara på att det ska bli vår väder igen så jag kan ta halsduken och skinnjackan! Efter rundturen på stan så fortsatte jag och Emmy en tripp till solariöarna. Ska satsa på att bli lite brun nu, det skulle ju inte sitta fel liksom.

Nu väntar jag i alla fall på att Big Brother ska börja sen ska jag ta och lägga mig. Ska upp tidigt och gymma imorgon -kan inte bli bättre!

XOXO

(bilden ger nog inte rättvisa på färgen på halsduken)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0