4 maj 2012

Hallå där!
Lite glest med uppdate här men Whata Fuck... Tiden räcker inte alltid.

Igår var det en väldigt blandad dag av känslor... Kan man säga...

Lite diskussions bråk om man nu kan kalla det för det? Men i vilket fall så hoppas jag att det har ordnat sig och jag vill inte släppa d i g bara så där...
Sen var jag på arbetsintervju efter skolan och gissa vad..? JAG HAR JOBBET! Glad chey!

Bild från jobbet igår när jag häckade kvar på det nyblivna jobbet efter intervjun. (Det bjöds på fika)
- over and out.

Nu stänger jag av internet på telen så jag har batteri till ikväll då jag, Frida och förmodligen några fler ska på LMFAO! Där snackar vi grejer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0